mozaikarzeczywistosci.blogspot.coml

niedziela, 13 grudnia 2015

z mila lezka w oku

niby to tylko blog
zwykla internetowa strona
a daje tak duzo radosci

i chociaz nigdy nie poznam Waszych twarzy
kazdy komentarz do mojego zycia
dodaje usmiechu
jest pokrzepieniem
chwila refleksji
rozjasnia mrok

a odwiedzanie Waszych stron jest dla mnie prawdziwa przyjemnoscia
lubie wiedziec co u Was slychac
podziwiam Wasze wiersze
dzielicie sie ze mna swoimi refleksjami
te chwile sa bardzo piekne

nie bede wymieniac kazdego  po imieniu po nicku
ale dziekuje ze Jestescie

dzielnie znosicie moje wzloty i upadki
dziekuje za wyrozumialosc

do niektorych troszeczke tesknie
tak wiem wiem to niedobrze przyzwyczajac sie
do osob poznanych w internecie
szanuje Wasze milczenie
mowi sie trudno i zyje sie dalej

pieknym usmiechem pozdrawiam pewnego Przyjaciela
ktory wprowadzil mnie w ten swiat internetu
i pisze pieknie
i byl moim wsparciem moja podpora
ktorego bardzo mi brakuje...

zastanawiam sie co u Ciebie mila Elu
czesto o Tobie mysle
trzymaj sie cieplo
nie mysl ze zapomnialam

pozdrawiam rowniez Ciebie M...
lubilam nasze rozmowy
przy porannej kawie na Interii
jak Twoje problemy zdrowotne
mam nadzieje ze trzymasz sie dzielnie

pozdrawiam rowniez wszystkich tych
ktorzy czytaja nie komentujac

Wszystkim sercem dziekuje za obecnosc... 

7 komentarzy:

  1. I ja sie ciesze i dziekuje Ulu, ze jestes i piszesz:) i ze dane jest mi Cie znac chociaz w taki sposob:) moja gebe masz na zdjeciu. Moze slabo widoczna ale moja:) pozdrawiam i wszystkiego dobrego Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ula, moją gębusię też masz na fotce..nie jestem miss piękności, ale od jednego spojrzenia nic Ci nie będzie.:)))
    Nie pomoże puder róż....itd.:)Ha,ha.
    Cieszę się,że było mi dane poznać Ciebie.:) I ja sercem dziękuję , że mnie nie omijasz...to takie miłe.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha !
    a cóż ja mam powiedzieć ?
    nie wiem czy warto by było pokazać siebie...
    kiedyś było moje zdjęcie na jednym z blogów
    ale to przeszłość
    Bardzo miło napisałaś tę notkę
    a dla mnie każdy Twój wpis niesie radość
    pozdrawiam ciepło w deszczowy wieczór

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za taki wpis z podziękowaniami. Ale wydaje mi się, że prowadzisz swój blog w sposób zachęcający do odwiedzin i komentowania. :)

    Mocny ale z nutą optymizmu. W końcu Kreta to piękna wyspa (pamiętam jak przez mgłę jak byłem z Rodzicielką wiele lat temu tam). Poza robaczkami człowiek zajmuje wtedy mniej miejsca, ekonomia ponad wszystko. @_@

    Jakoś wczoraj taki dzień słabszy miałem. pogoda nie dopisała. ogólnie kiszkowato. Ale dziś już lepiej jest.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyznanie, takie osobiste... Miło jest czytać słowa, które płyną z serca... To najpiękniejszy podarunek... Na pewno będę tu do Ciebie zaglądała, będę wpadała po "słowo" Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadszedł czas sprzyjający Twojej twórczości
    - wykorzystaj to na pełnych obrotach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło czytało się ten wpis. Od tych słów bije szczerość ;) I to właśnie powinien czuć prawdziwy bloger. Radość z samego pisania, radość z odwiedzin i komentarzy, ale też radość z odwiedzin osób, które nie pozostawiają po sobie śladu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń